Monday, November 21, 2005

 

DAT319 - Meet Dell's scalable enterprise strategy

Bufff... seré molt breu sobre aquesta presentació: em va decepcionar i no la vaig trobar ni poc ni gens interessant.
Per una banda la culpa és meva per no llegir amb atenció els títols de la conferencia: només vaig llegir scalable enterpise strategy i em vaig saltar lo de Meet Dell's. Bé, com el seu nom indica la xerrada va anar a càrrec de dos enginyers de Dell que resumint ens van dir que els servidors Dell son la millor plataforma H/W per executar sistemes basats en Windows Server 2003 i SQL Server 2005. Després un resum de possibles configuracions de servidors Dell, com es poden muntar i sobretot el bon rendiment que donen. En fi, Dell era un dels platinum sponsors del IT Forum, així que era just que tingués un aparador per promocionar-se, i mira per on hi vaig caure de quatre potes...
... i a més a més era tot just després de dinar...

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?