Monday, November 21, 2005

 

Dinar

MMmm... el primer dia d'IT Forum no vaig quasi dinar, ja que hi havia dues sessions (de mitja hora cada una) que em semblaven interessants i que es feien durant l'hora de dinar. Així que vaig agafar un bocata de pa-amb-tomàquet-a-l'americana i formatge (a l'americana vol dir que el tomàquet no estava sucat si no tallat amb rodanxes. Llàstima que vam perdre una oportunitat per extendre la cultura gastronòmica catalana arreu del món).

Ara bé, el segon dia sí que vaig dir-me que havia de probar el buffet lliure que donaven i vaig dirigir-me a la lunch zone, a veure que hi havia... Teniem amanida de pasta, varis bocates vegetals, croquetes de formatge i truites de tots colors. Tot això formava part del menú "vegeterià", però per més voltes que vaig donar no vaig veure el menú "carnívor" excepte uns trossos de pollastre arrebossats al més pur estil KFC. Ara que, vaig anar a dinar quan feia més de mitja hora que havia començat així que igual el menú "carnívor" ja havia volat. Per beure, hi havia aigua, suc de taronja i diria que cervesa, a més a més de tots els refrescs habituals (coca-coles i fantes variades).

En resum, un dinar lleugeret, suposo que fet expressament per tal de deixar lloc als n-mil croissants, donuts, magdalenes i pastes vàries que anaven servint després de cada conferència :)

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?