Tuesday, November 22, 2005
MBS200 Microsoft Business Solutions (Microsoft Dynamics) – CRM: Implementing High-Powered Sales and Proposal Management with CRM and the Office System
Darrera d'aquest llarg títol, s'amagava una sessió l'objectiu de la qual era presentar els mecanismes d'extensió del Microsoft CRM, l'aplicació de Microsoft Dynamics (nou nom per la divisió de Business Solutions de Microsoft) per automatitzar el procés de vendes, la força de vendes i el servei el client. La presentació es basava en la nova versió del CRM, la 3.0, que està a punt de sortir al mercat.
L'arquitectura del CRM es basa en un servidor multicapa i un client basat en Outlook o en Internet Explorer. Dins d'aquestes capes del servidor, tenen un pes important els Web Services. Basant-nos en aquesta arquitectura, els principals mecanismes d'extensió del CRM són:
O sigui, una sessió molt focalitzada però útil ja que oferia informació concreta.
L'arquitectura del CRM es basa en un servidor multicapa i un client basat en Outlook o en Internet Explorer. Dins d'aquestes capes del servidor, tenen un pes important els Web Services. Basant-nos en aquesta arquitectura, els principals mecanismes d'extensió del CRM són:
- Crides a Web Services
- Model de crides del motor
- Extensió del workflow del procés de vendes
- Modificació de l'esquema per afegir dades a mida
- Personalització de formularis
- Events de formularis
O sigui, una sessió molt focalitzada però útil ja que oferia informació concreta.