Tuesday, November 22, 2005

 

MBS200 Microsoft Business Solutions (Microsoft Dynamics) – CRM: Implementing High-Powered Sales and Proposal Management with CRM and the Office System

Darrera d'aquest llarg títol, s'amagava una sessió l'objectiu de la qual era presentar els mecanismes d'extensió del Microsoft CRM, l'aplicació de Microsoft Dynamics (nou nom per la divisió de Business Solutions de Microsoft) per automatitzar el procés de vendes, la força de vendes i el servei el client. La presentació es basava en la nova versió del CRM, la 3.0, que està a punt de sortir al mercat.

L'arquitectura del CRM es basa en un servidor multicapa i un client basat en Outlook o en Internet Explorer. Dins d'aquestes capes del servidor, tenen un pes important els Web Services. Basant-nos en aquesta arquitectura, els principals mecanismes d'extensió del CRM són:
Aquests mecanismes, que es van mostrar de manera breu en demostracions de la presentació, converteixen CRM 3.0 en una plataforma realment personalitzable a tots els nivells, i que ofereix una capacitat d'explotació i integració amb altres aplicacions.

O sigui, una sessió molt focalitzada però útil ja que oferia informació concreta.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?